ِیک جستجو

ِیک جستجو

ِیک جستجو

ِیک جستجو

خانه های هوشمند: قدرت، لذت و درد

خانه هوشمند

شما آگهی را دیده اید: یک خانواده در خارج از شهر تعطیل است و والدین ناگهان تعجب می کنند که خانه به درستی قفل شده است. آنها از تلفن هوشمند خود برای فعال کردن قفل هوشمند و سیستم امنیتی از راه دور استفاده می کنند.


یا این یکی: کسی زنگ زنگ را زنگ میزند یا به خانه نزدیک می شود و صاحب خانه با استفاده از یک گوشی هوشمند برای صحبت در سیستم زنگ زنگ ویدئویی - حتی زمانی که در خانه نیست - شاید ناامید کننده بازدید کننده (یا نفوذ بالقوه) جایی که صدا از آنجا می آید


همچنین "Calling Ashley" برای Echo Spot آمازون وجود دارد:



Reams در مورد چگونگی استفاده از صدای خود برای کنترل دستگاه های هوشمند خانه خود نوشته شده است. چگونه یخچال هوشمند خود را با استفاده از یواس بی کنترل می توانید محتویات آن را نظارت کنید و برنامه ریزی کنید تا به طور خودکار دوباره ذخیره شود. چگونه می توانید روشنایی هوشمند خانه خود را کنترل کرده و با گوشی هوشمند خود قفل کنید و نحوه کنترل و حتی تعمیر و نگهداری دستگاه های هوشمند اینترنت خود را از راه دور.


با این حال، بسیاری از صاحبنظران الکسا از آن زمان به بعد، این یک تصویر تاریک است. هنگامی که Amazon Web Services در منطقه شرق ایالات متحده، اختلال گسترده ای را تجربه کرد، خدماتی را که به زرق و برق آنها خاتمه داده بود، تجربه کرد.


اینترنت چیزها - بیشتر بدانید


وقتی بیش از چراغ بیرون بیایید

سرورهای آمازون روزی از زمان صبح روز بعد از قطع برق، دستگاه های الکاوئه را خارج از اختیار قرار دادند. حوادثی مانند این ممکن است اغلب به عنوان محبوبیت دستگاه های هوشمند خانه رشد می کند.


به گفته Parks Associates، به طور کلی 75 درصد از فروش دستگاه های امنیتی شامل حداقل یک دستگاه خانگی هوشمند است.


محتویات بلندگو هوشمند در سال 2017 به 32 میلیون واحد رسید که سالانه بیش از 300 درصد آن سال است. گوگل و آمازون 90 درصد فروش داشتند. سهم بازار گوگل در Q4 تا 35 درصد افزایش یافته است، در حالی که سهم آمازون تا 50 درصد کاهش یافته است. در همین حال، تعدادی از ورود کنندگان جدید به بازار وجود داشتند.


مایکل جود، مایکل جود، مدیر تحقیقاتی Stratecast / Frost & Sullivan، گفت: "شایع ترین ویژگی گوشی های هوشمند در حال حاضر دستگاه های هوشمند است." پس از آن روشنایی هوشمند، امنیت و سپس چیزهای دیگر است. "


جواد به TechNewsWorld گفت که عوامل هوشمند مانند الکسا "نسبتا کم نفوذ در حدود 9 درصد است، اما این تعداد" نسبتا سریع رشد می کند. "

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.