ِیک جستجو

ِیک جستجو

ِیک جستجو

ِیک جستجو

طرح گسترده می تواند پهنای باند عمومی دولتی را به میشیگان بیاورد


اینترنت پرسرعت
گتی ایماژ نول ایالت

یک نامزد شهروندی در میشیگان می خواهد کل کشور را به اینترنت رایگان و دولتی اختصاص دهد. عبدالعزیز، که به عنوان دموکرات در انتخابات پاییز امسال عمل می کند، آن را "Mi-Fi" می نامد.

شبکه های عمومی یک ایده است که در هر دو حزب سیاسی در حال رشد است. در ماه ژانویه، شایعاتی وجود داشت که رئیس جمهور ترامپ قصد داشت شبکه ای ملی 5G را خارج از کنترل خصوصی کند، این ایده هنوز به صورت رسمی در مقیاس ملی تحقق نیافته است.

سیاست شش نقطه ای السید ، یک معیار غیر مرتبط اما تا حدی مشابه، بی نظمی خالص را در داخل کشور ایجاد می کند، یک دفتر اینترنت میشیگان (MIO) را ایجاد می کند، در فیبر نوری سرمایه گذاری می کند و قوانین را حمایت می کند که پهنای باند عمومی را تحت فشار می گذارد.

پس از ایجاد پهنای باند در سراسر کشور، طرح السید، اولین کنترل را به جوامع محلی ارائه می دهد. این در برنامه هایی قرار دارد که در سراسر کشور - پهنای باند عمومی عمومی فورت کالینز در کلرادو، چاتانوگو، تنسی و پیشنهادات برای کنترل جامعه در هاوایی قرار گرفته است .

با این حال، همه مناطق ممکن است بخواهند پهنای باند خود را ایجاد کنند. سال گذشته، یک قانونگزار دولتی در پیشنهاد یک لایحه به طور خاص مسدود کردن استفاده از وجوه عمومی در اینترنت، برای مثال. طبق برنامه El-Sayed، "MIO به عنوان یک ISP عمومی عمل می کند، خدمات خرده فروشی را به شهرداری هایی که نمی خواهند خدمات خرده فروشی را به مشتریان پس از ساخت شبکه متصل کنند، عمل می کنند."

این پیشنهاد همچنین به طور ضمنی یادآور می شود که "تمام جوامع که شبکه ها را از طریق مشارکت عمومی و دولتی ایجاد می کنند، امکان ارائه خدمات خرده فروشی خود را دارند." به عبارت دیگر، اگر یک محله خود را ایجاد می کند، آنها می توانند از آن سود ببرند. کسانی که گذراندن فرصت شان را به دولت می دهند.

این طرح دولت را در رقابت با ISP های خصوصی مانند AT & T و CenturyLink، که تا کنون موفق به ارائه اینترنت پهنای باند به ساکنان وسیع ساکنان میشیگان نشده است، به ارمغان می آورد. تقریبا 40 درصد از ساکنان روستایی فقیر اینترنت با سرعت بالا هستند و در شهرها چیز خیلی بهتر نیست - نزدیک به 40 درصد ساکنین دیترویت دسترسی به اینترنت ندارند.

در حالی که این عدم دسترسی منجر به حل مشکل خلاقانه در دیترویت شده است، گروه های DIY در نهایت یک راه حل پایدار برای یک کل کشور نیستند. ایده السید برای یک گزینه عمومی، در صورتی خواهد بود که اگر نه، برنامه بلند پروازانه ای در این کشور باشد.

"دشوار است بدانیم که هزینه ساخت و بهره برداری شبکه های FTTH [فیبر به خانه] در مقیاسی که ما تصور می کنیم، هزینه می کنیم." "به همین دلیل است که تا به امروز، تمام تلاش دولت برای گسترش دسترسی به پهنای باند به مشارکت با ارائه دهندگان پهنای باند خصوصی متکی بوده است."

السیده 1.5 میلیارد دلار برای این پیشنهاد پیشنهاد می کند، با این پیش بینی که "1.5 میلیارد دلار احتمالا به اندازه کافی برای اتصال همه 250 هزار خانواده بدون اینترنت نیست - حداقل در سرعتی که ما می خواهیم نیست". 

السید، یکی از پزشکان و متخصصان بهداشت عمومی، در حال حاضر سومین کشور دموکراتیک دولت است و به نظر می رسد سیاست جامع ترین اینترنت را در میان کاندیداها داشته باشد. در میان مخالفان او، گرتچن ویتمر می خواهد "با ارائه دهندگان خدماتی که در تلاش برای گسترش اتصال فیبر نوری هستند، کار کند" و شری تاندر می گوید که "دسترسی به اینترنت با سرعت بالا را برای مناطق روستایی و فقیر فراهم می کند"، هرچند وبسایت خود جزئیات بیشتری را ارائه نمی دهد.

السید ممکن است در انتخابات برنده نشود، و برنامه خود را ممکن است به محل قرار داده نشده است، اما حداقل آن را به عنوان یک جایگزین، جایگزین عمومی متعلق به به می ایستد به طور فزاینده انحصاری چشم انداز پهن باند خصوصی از امروز.

اینترنت کره ای که قبلا بزرگ شده اینترنت را حتی بزرگتر می کند


تلفن هوشمند کره جنوبی
گتی ایگز اد جونز

به نوعی اینترنت کره جنوبی حتی بهتر شده است. یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پهنای باند در حال حاضر به خاطر خدمات با سرعت بالا آن را شناخته است، سرعت 2.5 گیگابیت در ثانیه اعلام کرده است. این شرکت برآورد می کند که سه کاربر قادر به دانلود فیلم 90 دقیقه ای HD در مدت سه دقیقه خواهند بود.

SK Broadband، یک شرکت تابعه کاملا متعلق به بزرگترین شرکت مخابراتی بیسیم SK Telecom، با استفاده از آنچه که به عنوان یک شبکه اپتیکی منفعل گیگابیت (GPON) شناخته می شود، برای دستیابی به این سرعت های فشرده. فن آوری GPON با استفاده از آنچه که به عنوان "معماری نقطه به چندین" شناخته می شود، که در آن فیبر تک نوری با چند splitters فیبر ناقص استفاده می شود.

SK پهن باند می گوید که تکنولوژی GPON آن به عنوان جایگزینی برای کابل اترنت توسعه یافته، و با توجه به کره ای هرالدگفت که مشتریان هر گونه کابل اضافی نیاز ندارد. با یک کابل، SK GPON می تواند به 52.5 گیگابیت در ثانیه برسد. این شرکت تخمین می زند که سه کاربر قادر به دانلود فیلم 90 دقیقه ای HD در مدت 3 دقیقه خواهند بود.

این سرعت ها برای مشتریان تاثیر می گذارد، هرچند کره جنوبی به هیچ وجه بهتر از آن استفاده نمی شود. اینترنت کره جنوبیبهترین در جهان است ، با متوسط ​​نرخ پذیرش پهنای باند 26.1 مگابیت است.

دولت کره جنوبی برای دهه ها سریعتر اینترنت را یک اولویت تسریع کرده و چایبولهای کشور (معادل کره جنوبی از کنگلومرا) به دنبال آن بوده اند. ایالات متحده هنوز از راه دستیابی به کره جنوبی از لحاظ دسترسی به اینترنت، قابلیت اطمینان، و سرعت البته از نظر اندازه ایالات متحده یک عامل است.

صرفنظر از این، برخی از سیاستمداران از دولت هایشان خواستند که گزینه های عمومی برای اینترنت برای کمک به رقابت انگیزه بگیرند ، اما در حال حاضر، ایالات متحده هنوز بافر است.

Fitbit Versa Review: Smartwatch شما در واقع می خواهید به پوشیدن


Fitbit Versa، ردیاب تناسب اندام، تمرین
FITBIT

اگر می خواهید یک ساعت هوشمند باشید که تمریناتتان را دنبال می کند و لباس های خیابانی خود را همانطور که در ورزشگاه انجام می شود، انتخاب کنید، انتخاب های شما بسیار باریک هستند. شما می توانید یک ساعت اپل را انتخاب کنید یا می توانید از تمام کاستی هایی که می توانید بر روی مچ دست خود داشته باشید ناراحت شوید.

اما Fitbit هنوز آماده نیست که در حوله وارد شود. فقط کمی بیش از نیمی از سال پس از راه اندازی اولین smartwatch خود، یونیک ، غول ردیابی فعالیت با یک ضربه دیگر در تاج اپل پشت است. ابزار تولید، Fitbit Versa، امروز کاهش یافته است.

Smartwatch جدید قطعا بهبودی نسبت به سلف خود است - به نظر می رسد بهتر است، متناسب با آن بهتر و ارزان تر با قیمت 200 دلار - اما برخی از امتیازات آن را از قدرت واقعی ردیابی مناسب که توانایی تبدیل شدن آن را داشته باشد.

پوتین دارای نام تجاری جدید لیمو است


YOUTUBE RT

ولادیمیر پوتین اخیرا به عنوان رئیس جمهور روسیه در دوره چهارم خود افتتاح شد و این مناسبت برای نخستین بار ویژه برگزار شد: خودرویی که پروژه Cortege نامیده می شود ، یک لیموزین ریاست جمهوری محلی ساخته شده توسط پورشه، بوش، و مرکز علمی مرکزی مستقر در مسکو موسسه تحقیقات خودرو و موتور. پس از تقریبا سه دهه، به نظر می رسد رهبری روسیه اکنون به صورت رسمی خرید مرسدس بنز را انجام داده است.

آیا کرایه کرایه اتومبیل توسط V8 یا V12 طراحی شده است؟ به ما بگویید منابع به طور معمول در مورد آن کاملا معلوم نیست. نه این مهم است اطمینان حاصل کنید، سوار جدید پوتین به اندازه کافی سریع و ضد گلوله است و مأمورین مخفی نادرست را در شعاع چهار مایل قرار می دهند. به احتمال زیاد

این یک فاصله بین دو محور است، آن را درایو، گوشه، آن متوقف می شود. این سیاه و سفید است، و آن تنها کمی کرایسلر 300 / Rolls-Royce فانتوم به دنبال. رئیس جمهور می تواند خیلی بیشتر از آن درخواست کند.

تکنیک هوشمندانه می تواند پیام های مخفی را در متن غیر قابل انعطاف پنهان کند


یوتیوب چانگ شیائو

جوهر نامرئی یک حقه جاسوسی است که قرن ها را به خود اختصاص می دهد. جاسوس ها در جنگ انقلابی از مایعات اسیدی مانند آب لیمو استفاده کردند تا الگوهایی را در الیاف کاغذی ایجاد کنند که در معرض حرارت قرار می گیرند و گاهی حتی جوهر های پیچیده تر نیز با راه حل های مخصوص رمزگشایی.

در دنیای دیجیتال، شما یک قطره آب نیاورید، اما فرضیه پیام های مخفی که در دید ساده پنهان شده است، از بین نرفته است - این فقط تکامل یافته است. محققان دانشگاه کلمبیا روش شگرفی برای به دست آوردن همان اثر با اصلاح متن متناسب با فونت های اولیه مانند Times New Roman و Helvetica پیدا کرده اند تا آنها را با پیام های رمزگذاری شده که با چشم غیر مسلح آشنا هستند، تحریک کند. آنها آن را " Fontcode " می نامند .