ِیک جستجو

ِیک جستجو

ِیک جستجو

ِیک جستجو

سامسونگ کهکشان S9 و Galaxy S9 +، بررسی شده است

سامسونگ گلکسی S9 + بررسی خلاصه
کیلا رامزی


هم اکنون خریداری کنید

مشخصات

  • تراشه Qualcomm Snapdragon 845؛ 4/6 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا (از طریق کارت microSD)
  • صفحه نمایش 5.8 اینچ (S9) و 6.2 اینچ (S9 +) Infinity Super AMOLED با 2،960 تا 1440 پیکسل
  • دوربین 12 مگاپیکسل با دیافراگم قابل تنظیم (f / 1.5 و f / 2.4)، دوربین ثانویه 12 مگاپیکسل با لنز تله (فقط S9 +) و دوربین 8 نفره خودکار
  • باتری 3000 میلی آمپر (S9) و 3500 میلی آمپر ساعت (S9 +)؛ سریع شارژ سیمی و بی سیم
  • سنسور اثر انگشت و عنبیه اسکنر
  • بلندگوهای استریو با پشتیبانی Dolby Atmos
  • جک صوتی استاندارد لوازم جانبی با کیفیت بالا توسط AKG
  • بدن ضد آب

    سامسونگ Galaxy S9 و Galaxy S9 + دارای طرح های آشنا با پیشرفت های ظریف و در عین حال ضروری ارگونومیک هستند. مطمئنا، دو مدل گوشی های پیشرفته نیز با مشخصات سخت افزاری پیشرفته عرضه می شوند که توسط دوربین پیشگامانه با دیافراگم تنظیم می شود.

    سامسونگ یک بار دیگر سامسونگ را در دو اندازه اندازه گیری می کند - گلکسی S9 با صفحه نمایش 5.8 اینچی و بزرگتر Galaxy S9 + با صفحه نمایش 6.2 اینچی. در این زمان، تفاوت بین دو گوشی فراتر از اندازه صفحه نمایش و باتری آن است. Galaxy S9 + دارای دوربین دوگانه و حافظه بیشتر است، بنابراین لازم است که گزینه بهتر برای کاربران بیشتری باشد.

    به نظر می رسد آشنا و ارگونومی بهبود یافته است

    Galaxy S9 و Galaxy S9 + تقریبا به طور کامل با پیشینیان خود مشابه هستند. Galaxy S8 و Galaxy S9 را از هم جدا کنید، برای موقعیت جدید و بسیار راحت تر از سنسور اثر انگشت (زیر دوربین به جای سمت راست آن) ذخیره کنید. Galaxy S9 + به لطف دوربین دوگانه (اولین گوشی تلفن Galaxy S) به نظر می رسد کمی متفاوت است.

    سنسور اثر انگشت سامسونگ کهکشان S9 +
    کیلا رامزی

    سامسونگ به خوبی به عنوان یک زبان طراحی در سال گذشته عمل کرد. Galaxy S8 و Galaxy S8 + احتمالا گوشی های با بهترین کیفیت برای راه اندازی در سال 2017 هستند. با استفاده از بسیاری از تولید کنندگان اندرویدی، سعی در کپی کردن صفحه نمایش آیفون X در آخرین پیشنهادات خود، S9 و S9 + همچنان به ایستادگی کردن از جمعیت به همان اندازه یکپارچه

    هر دو نوع Galaxy S9 یک بدن ضد آب با کیفیت ساخت عالی دارند. توجه داشته باشید که پوشش گوشی ها با یک جعبه محافظ تقریبا اجباری است، هر چند که صفحه نمایش منحنی و شیشه ای آن به خوبی از بین نمی رود.

    دوربین عکاسی

    در ابتدا برای گوشی هوشمند Galaxy، دوربین 12 مگاپیکسل هر دو مدل S9 دارای یک دیافراگم مکانیکی است. بسته به شرایط نور، دوربین به طور خودکار بین f / 1.5 و f / 2.4 تغییر می کند؛ عکاسان پیشرفته می توانند دیافراگم را بصورت دستی در حالت حرفه ای تغییر دهند.

    سامسونگ کهکشان S9 + دارای یک دوربین ثانوی 12 مگاپیکسلی با لنز تله و تثبیت کننده تصویر اپتیکال است، از این رو حتی بیشتر از همه انعطاف پذیری از مادربورد کمکی ارائه می دهد.

    با داشتن یک دیافراگم به اندازه f / 1.5، Galaxy S9 و Galaxy S9 + برای گرفتن عکس های با نور کم با کیفیت استثنایی می توانند کار کنند. عکس های روز گرفته شده توسط هر دو گوشی نیز قابل پیش بینی است.

    تبلیغات - ادامه خواندن زیر

    ضبط ویدئوی فوق العاده با سرعت 960 فریم در ثانیه، یکی دیگر از ویژگی های جدید دوربین های گلکسی S9 است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا 0.2 ثانیه زمان را به 6 ثانیه سرگرم کننده و راحت کلیپ های HD به اشتراک بگذارید.

    عملکرد دوربین Galaxy S9 + آن را نقطه عطفی در رتبه بندی معتبر DxOMark بدست آورده است. شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد روند تست و نتایج را در اینجا پیدا کنید .

    Android Oreo و Bixby

    Galaxy S9 و Galaxy S9 + Android Oreo را با رابط کاربری سفارشی سامسونگ اجرا می کنند. مقدار گزینه های شخصی سازی که ارائه می دهد، چیزی کم از غرور نیست، بنابراین شما باید مقدار زیادی از انتخاب کنید.

    یک سال پس از اولین ورود به یک پذیرش خشن، دستیار مجازی سامسونگ Bixby در Galaxy S9 و Galaxy S9 + با تعدادی از ویژگی های واقعیت افزوده بازگشته است. با استفاده از سنسورهای جلو و عقب، Bixby می تواند به شما در خرید، ترجمه علائم از زبان های خارجی در زمان واقعی، جستجوی عکس های مشابه از طریق اینترنت، خواندن برچسب شراب، و حتی شمارش کالری ها در غذای مورد نظرتان کمک کند. .

    باز هم، Bixby با دکمه اختصاصی در سمت چپ Galaxy S9 و Galaxy S9 + همراه است. اگر بخواهید می توانید آن را غیرفعال کنید، اما نمیتوانید آن را به دلخواه خود سفارشی کنید.

    Emoji Emoji

    Emoji Emoji اساسا پاسخ سامسونگ به iPhone X Animoji توسط اپل است. کهکشان S9 و Galaxy S9 + یک نسخه متحرک از شما با کمک دوربین خودی ایجاد خواهد کرد. شما حتی می توانید قبل از به اشتراک گذاشتن خود واقعیت تقویت شده خود را اضافه کنید.

    سامسونگ گلکسی S9 + AR Emoji
    کیلا رامزی

    Emoji واقعیت تقویت شده منطقی دقیق است، اما دقیقا ذهنی نیست. وقتی که احساسات شما را نشان می دهد، آنها نزدیک به سطح Animoji اپل نیستند. به طور کلی، همه چیز در مورد Emoji احساس می کند به طرز شوم با هم به یک پیشنهاد رقیب - نه یک ویژگی جالب پیشگویی.

    عملکرد بی نظیر و عمر باتری

    به تازگی، با کمک Qualcomm's most powerful chipset موبایل تا به امروز، سامسونگ کهکشان S9 و کهکشان S9 + احساس فوق العاده سریع و مایع در هر مناسبت. با 50٪ بیشتر RAM (6 گیگابایت در مقابل 4 گیگابایت)، گلکسی S9 + دارای چند لبه در S9 خواهد بود. اگر شما قصد تغییر در بین بازی مورد علاقه خود، یک سرویس ایمیل، Slack و یک مرورگر وب را دارید، پیشنهاد می کنیم که گلکسی بزرگتر را انتخاب کنید.

    سامسونگ کهکشان S9 + نمایشگر
    کیلا رامزی
    تبلیغات - ادامه خواندن زیر

    بلندگوهای استریو AKG-tuned با پشتیبانی Dolby Atmos، به عنوان یکی از دلایلی است که به نظر می رسد در Galaxy سامسونگ نیز مورد توجه قرار گرفته است. تجربه های صوتی که آنها ارائه می دهند پیشرفت وسیعتری نسبت به بلندگوهای نسل قبلی است.

    بر خلاف سایر تولید کنندگان، سامسونگ بین بلندگوهای استریو یا یک جک صوتی را انتخاب نمی کند. Galaxy S9 و Galaxy S9 + نه تنها از ویژگی های ذکر شده در بالا هستند، بلکه از طریق یک جعبه خرده فروشی AKG نیز دارای یک اریجنس عالی هستند.

    انتظار می رود به راحتی یک روز کامل از استفاده از هر دو مدل های کهکشان S9 بین اتهامات. Galaxy S9 + با یک باتری قابل ملاحظه ای بیشتر از S9 در این مورد دارد. همانطور که همیشه، گوشی ها از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی می کنند.

    بسته شدن

    سامسونگ کهکشان S9 و Galaxy S9 + خواهد بود که از دو گوشی هوشمند است که شما می توانید در سال 2018 خریداری کنید. هر یک از آنها طراحی فوق العاده، سخت افزار پیشرو در کلاس و تجربه ی نرم افزاری را ارائه می دهد.

    سامسونگ Galaxy S9 + سمت
    کیلا رامزی

    عملکرد دوربین گوشی به یک معیار صنعت تبدیل خواهد شد. مکان بهبود یافته سنسور اثر انگشت و علاوه بر این از بلندگوهای استریو، پیشرفتهای خوشایندی در مقایسه با نسل گذشته است.

    در دسترس بودن خرده فروشی برای هر دو تلفن در تاریخ 16 مارس شروع خواهد شد. سه رنگ برای انتخاب - Midnight Black، Coral Blue و Lilac Purple وجود دارد. Galaxy S9 و S9 + به ترتیب 720 دلار و 840 دلار قیمت دارند.سامسونگ یک برنامه تجاری را ارائه می دهد، که به شما 350 دلار برای تلفن قدیمی شما نسبت به خرید Galaxy S9 می دهد.

    هر دو تلفن همراه با مجموعه وسیعی از لوازم جانبی عرضه خواهند شد. از جمله مواردی هستند که شامل انتخاب های اصلی و شخص ثالث، یک هدست VR و پد دسک تاپ همه چیز جدید DeX و بسیاری دیگر است.

    نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.